Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El seu cos ha aparegut surant boca baix
Imatge d'arxiu.
254La nit de dijous van trobar el cos d’un home holandès de 35 anys surant boca baix en aigües de la platja des Figueral, municipi de Santa Eulària.
Els fets van passar cap a les 11 de la nit. Un dels socorristes que viu devora, va sentir les sirenes de la policia local i va baixar corrents a la platja, segons ha explicat, l’home hauria estat bevent, quan va arribar diu que el cos ja no presentava signes de vida i que tots els seus efectes personals estaven a l’arena, motxilla i cartera.
Quan van arribar els sanitaris van continuar amb les maniobres de reanimació però sense èxit, confirmant finalment la mort de l’home. La Guàrdia Civil investiga ara les circumstàncies de l’ofegament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural