Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Va obtenir al llarg de la seva carrera professional reconeixements com dues Antenes d'Or, el Premi Nacional de Televisió i el Premi del Club Internacional de Premsa
El periodista Pedro Erquicia ha mort aquest divendres als 75 anys, segons han informat a l’agència Efe fonts properes al veterà informador, qui va ser director i presentador d’emblemàtics programes de TVE com ‘Documents TV’ i ‘Informe Setmanal’.
Erquicia, nascut a Sant Sebastià el 24 de març de 1943 i que ha mort en un hospital madrileny, va obtenir al llarg de la seva dilatada carrera professional reconeixements com dues Antenes d’Or, el Premi Nacional de Televisió i el Premi del Club Internacional de Premsa en el seu apartat de televisió en 2007.
D’entre les seves cobertures més destacades figura la de ser el primer informador que va entrar en l’Ambaixada d’Espanya a Guatemala després que fos assaltada el 31 de gener de 1980.
Es va jubilar en 2008 després de 43 anys en la cadena pública, la qual va reconèixer llavors la seva “gran labor professional”.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"