Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'accident ha tingut lloc a un punt negre de la carretera de Campos a la Colònia de Sant Jordi
Un home de 48 anys ha mort la matinada d’aquest diumenge, al voltant de la una i quart, en un accident de trànsit en sortir de la carretera. Segons informa el Servei d’Emergències Sanitàries 061, el conductor, de nacionalitat alemanya, ha bolcat el cotxe que conduïa a la carretera Ma-6040 de Campos en sentit a la Colònia de Sant Jordi, a l’altura del quilòmetre sis, abans de la rotonda de Ses Salines. Es tracta d’un punt negre a la xarxa viària, ja que s’hi han produït diversos accidents greus.
En arribar-hi els tècnics sanitaris, l’home es trobava estès a la via en parada cardiorespiratòria. Malgrat les maniobres de reanimació, el pacient ha mort. La Guàrdia civil s’ha fet càrrec de la investigació, però segons fonts oficials de la Policia Local de Campos, sembla que la víctima, que circulava tot sol, no duia posat el cinturó de seguretat, atès que, en fer diverses voltes de campana, ha sortit disparat per la finestra.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys