La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

L'accident ha tingut lloc a un punt negre de la carretera de Campos a la Colònia de Sant Jordi
Un home de 48 anys ha mort la matinada d’aquest diumenge, al voltant de la una i quart, en un accident de trànsit en sortir de la carretera. Segons informa el Servei d’Emergències Sanitàries 061, el conductor, de nacionalitat alemanya, ha bolcat el cotxe que conduïa a la carretera Ma-6040 de Campos en sentit a la Colònia de Sant Jordi, a l’altura del quilòmetre sis, abans de la rotonda de Ses Salines. Es tracta d’un punt negre a la xarxa viària, ja que s’hi han produït diversos accidents greus.
En arribar-hi els tècnics sanitaris, l’home es trobava estès a la via en parada cardiorespiratòria. Malgrat les maniobres de reanimació, el pacient ha mort. La Guàrdia civil s’ha fet càrrec de la investigació, però segons fonts oficials de la Policia Local de Campos, sembla que la víctima, que circulava tot sol, no duia posat el cinturó de seguretat, atès que, en fer diverses voltes de campana, ha sortit disparat per la finestra.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa