Controlat l’incendi forestal a la Tramuntana, al terme de Puigpunyent, després de cremar 2,5 hectàrees
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
Nau industrial on s'ha produït l'accident laboral mortal. Foto PPeral
1288Un home de 61 anys ha mort aquest matí, a primera hora, en un accident laboral en una nau industrial a Manacor, a l’altura del quilòmetre 49 de la carretera MA-15C que enllaça Manacor amb Artà.

Segons ha explicat el SAMU061 en un comunicat, la víctima és un home resident a Manacor que ha patit un accident amb una retroexcavadora. Fins al lloc de l’accident s’ha traslladat una ambulància de Suport Vital Avançat i els cossos de seguretat. Quan han arribat, han trobat l’home amb un politraumatisme greu. Tot i fer-li maniobres d’assistència, no han pogut salvar-li la vida.

Les instal·lacions on s’ha produït l’accident laboral són propietat de la empresa constructora i de serveis Melchor Mascaró.
((Hi haurà ampliació))
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern