Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
La seva parella, de 74 anys, ha estat rescatada pels veïnats, mentre que la persona que cuidava de tots dos ha pogut sortir de la casa pels seus propis mitjans
Els Bombers del Consell d'Eivissa han trobat la víctima sense vida al seu pis, on han acudit per extingir l'incendi, declarat a les dues de la matinada.
112Un home ha mort en l’incendi del seu habitatge la matinada d’aquest dijous a Sant Antoni, a Eivissa. La víctima tenia 78 anys, segons ha informat la Guàrdia Civil, que ha obert una investigació per esclarir-ne els fets. Els Bombers del Consell d’Eivissa l’han trobat mort al seu pis, on han acudit per un incendi que s’ha declarat a les dues de la matinada.
La seva parella, de 74 anys, ha estat rescatada pels veïnats, mentre que la persona que cuidava de tots dos, una jove paraguaiana de 22 anys, ha pogut sortir de la casa de dues plantes pels seus propis mitjans.
Segons ha informat el SAMU 061, la víctima mortal tenia dificultats de mobilitat, fet que li hauria impedit sortir de la casa, mentre que les dues supervivents han estat afectades amb caràcter lleu.
El foc ha afectat sobretot el menjador i una de les habitacions de l’immoble, i s’ha pogut donar per extingit a les cinc i mitja del matí. Durant les labors d’extinció, els efectius han pogut rescatar també la cussa de la família.

/ Bombers del Consell d’Eivissa.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals