La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació i tracta ara d'aclarir els fets
Un home de 82 anys ha mort aquest divendres a la nit després de precipitar-se des d’un segon pis a Son Servera. La víctima ha caigut al pati interior de l’immoble.
Fins al lloc s’ha desplaçat d’urgència la Policia Local de Son Servera, que ha iniciat les maniobres bàsiques de reanimació. Poc després han arribat dues ambulàncies del SAMU 061 i una altra del PAC de Son Servera.
Després d’uns 45 minuts intentant reanimar l’home, els sanitaris tan sols han pogut confirmar la seva defunció. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació i tracta ara d’aclarir els fets.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor