L'home ha caigut cap a la part de darrere de l'edifici, concretament a un garatge localitzat a l'aire lliure
Aquest matí, a les 8.30 hores, al carrer Pere Vaquer Ramis de Magaluf, un home s’ha precipitat des d’un tercer pis. Pel que sembla, l’home ha caigut cap a la part de darrere de l’edifici, concretament a un garatge localitzat a l’aire lliure.
Fins al lloc s’han desplaçat nombroses patrulles de la Policia Local de Calvià, Guàrdia Civil i ambulàncies del SAMU061. En arribar, els sanitaris han intentat reanimar a la víctima però finalment no han pogut fer res i l’home ha mort.
Es tracta d’un home d’uns 70 anys aproximadament, el segon mort en menys de 12 hores a Mallorca per un fet similar.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener