Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El succés ha tingut lloc aquest dilluns poc abans de les 03.00 hores de la matinada al carrer Son Armadams de Palma
Un home de 73 anys ha mort per intoxicació de monòxid de carbòni i la seva dona de 60 anys es troba molt greu a la unitat de cures intensives de l’hospital de Son Espases.
El grup d’homicidis de la Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació i la principal hipòtesi apunta, com a causa de la intoxicació, a la mala combustió d’una caldera de gas de l’habitatge.
El matrimoni vivia al número 7a del carrer de son Armadams de Palma. A les 3 d’aquesta matinada, agents de la Policia Nacional han entrat dins la casa alertats pels familiars i han trobat l’home, de 73 anys, ja mort i a la seva dona de 60, inconscient. Ràpidament han donat avís al 061, que han traslladat la dona a l’hospital de Son Espases en estat molt greu.
El matrimoni havia arribat ahir horabaixa de viatge. Una germana de la ferida, resident a Madrid, havia estat intentant contactar amb ells i en no aconseguir-ho va avisar molt estranyada a la Policia Nacional.
Una patrulla s’ha desplaçat fins la casa i en no trobar resposta, i parlar amb els veïnats, han contactat amb un fill seu que els han facilitat les claus. En entrar s’han trobat amb els afectats en terra.
El grup d’homicidis s’ha fet càrrec de la investigació i la principal hipòtesi apunta com a causa la mala combustió d’una caldera de gas que hauria produït el monòxid de carboni. Aquest gas no té olor ni color i és altament tòxic.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat