És la tercera persona que mor en accident en una setmana a Mallorca
Un motorista ha mort a Palma després de xocar contra un cotxe davant una discoteca del polígon de Son Oms.
Ha passat poc després de la mitjanit de dimecres a dijous, a les 00.20. El motorista ha patit un politraumatisme greu i ha entrat en aturada cardíaca. Els serveis d’emergència no han pogut reanimar-lo i ha mort al lloc dels fets.
És la tercera persona que mor en accident en una setmana a Mallorca. Dimarts va perdre la vida un altre motorista de quaranta-nou anys, i un jove de vint-i-vuit anys va morir després d’haver xocat el seu vehicle contra un camió.
Però el balanç dels mesos de juliol i agost, que són mesos normalment complicats per a la mobilitat a les carreteres de les Illes, ha estat millor que el de l’any anterior. És un total de cinc morts, sis manco que el mateix període del 2024, segons dades de la DGT.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Les fortes pluges han obligat a realitzar mig centenar de serveis, la majoria per inundacions i caigudes d'arbres