Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La jove era una treballadora de la subestació elèctrica, i de moment, es desconeixen les causes del succés
Una dona ha mort aquest divendres després de patir una descàrrega elèctrica en una subestació elèctrica de Cala Millor en la qual feia feina, ubicada a la carretera de Porto Cristo a Son Servera.
Segons ha informat el SAMU 061, ha ocorregut aquest divendres al voltant de les 13.30 hores en una cel·la d’alta tensió de la subestació de la localitat mallorquina.
Fins al lloc s’ha desplaçat ambulància de suport vital avançat, una ambulància de suport vital avançat d’infermeria i un cap de guàrdia que a la seva arribada no han pogut fer res per a salvar la vida de la dona.
La jove era una treballadora de la subestació elèctrica, i de moment es desconeixen les causes del succés. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a determinar les causes de l’accident i per què s’ha produït la descàrrega elèctrica.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre