La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Un jove que anava amb ella ha quedat ferit greu
Una jove de 24 anys ha mort anit en ser esclafada per una roca a Cala Vinyes, a Calvià, segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) 061.
El succés ha tingut lloc a les 00.00 hores quan la roca s’ha desprès i ha impactat contra la jove i la seva parella, un al·lot de 25 anys, que ha quedat ferit greu.
El jove ha estat traslladat a l’Hospital de Son Espases, on ha quedat ingressat amb un politraumatisme greu que li ha afectat els membres inferiors.
Al lloc, han acudit dues ambulàncies del SAMU 061 –una bàsica i una avançada–, la Guàrdia Civil, efectius dels Bombers de Mallorca i la Policia Local.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres