Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tenia patologies prèvies i havia estat a la residència privada intervinguda pel Govern
Mor una persona de 97 anys a la residència Reina Sofia d’Eivissa. Tenia patologies prèvies. Recordem que aquesta residència de gestió privada va ser intervinguda pel Govern dijous passat, després que s’haguessin registrat 40 positius per la Covid-19, 32 entre els usuaris i 8 entre els treballadors.
En canvi, cap resident del geriàtric de Maó té coronavirus. Aquest dissabte se’ls va realitzar la prova després que es detectassin 4 treballadors de la residència contagiats. A Menorca, 69 pacients han rebut l’alta en les darreres hores fent davallar els casos actius a 76.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles