Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Mig milió d'escolars i universitaris han vist com s'han cancel·lat les classes de manera preventiva per la dana
El president de la Junta d’Andalusia, Juanma Moreno, ha afirmat que si tot va bé, el divendres es recuperarà la normalitat a l’àmbit educatiu, que dijous té les classes suspeses en gran part de la comunitat per la DANA, encara que només serà si hi ha prou garanties per als infants i els seus pares.
Moreno, que ha visitat Benamargosa (Màlaga) per conèixer els danys que ha causat la DANA, ha explicat que dijous hi ha més de mig milió d’escolars i universitaris sense classe, de manera preventiva, a Màlaga, Granada, Sevilla, Huelva i Cadis.
Conciliació
El president andalús ha dit que és conscient de l’esforç que s’ha demanat als pares i dels “problemes” que s’han pogut generar per a la conciliació, però els ha demanat comprensió, sobretot a les zones on no plou: “Més val prevenir que guarir”.
Moreno ha explicat que sap que hi ha algunes queixes als racons on no plou, però ha insistit que s’ha fet per prevenir i per protegir els seus fills i a ells.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros