El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El jurat ha volgut, així, reconèixer les creacions dels dos compositors vius més venerats de tot el món, que, diuen, han enriquit amb el seu talent centenars de films
El Premi Princesa d’Astúries de les Arts és enguany per dos dels compositors de bandes sonores més populars de la història del cinema.
Són l’italià Ennio Morricone i el nord-americà John Williams que han posat música a pel·lícules com ‘La misión’, ‘Por un puñado de dólares, ‘Star Wars’ i ‘ET’.
El jurat ha volgut, així, reconèixer les creacions dels dos compositors vius més venerats de tot el món, que, diuen, han enriquit amb el seu talent centenars de films.
Alaben la seva inconfusible personalitat i aplaudeixen el seu domini absolut per entrellaçar emoció, tensió i lirisme al servei de les imatges cinematogràfiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits