Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Un centenar de persones s'han concentrat aquest dijous a la plaça d'Espanya de Palma per condemnar l'assassinat masclista
Un centenar de persones s’han concentrat aquest dijous a la plaça d’Espanya de Palma per condemnar l’assassinat masclista de Rosario.
La dona de 32 anys que va morir a mans de la seva exparella aquest dimarts. La concentració ha estat convocada pel Moviment Feminista de Mallorca, i han insistit que fan falta més recursos.
“Aturam el terrorista masclista” ha estat el lema de la concentració de rebuig i condemna celebrada aquest dijous a la plaça d’Espanya de Palma i convocada pel Moviment Feminista de Mallorca.
Els assistents a la concentració han guardat un minut de silenci en memòria de Rosario, la dona assassinada aquest dimarts passat al Coll d’en Rabassa a mans de la seva parella. Al manifest que han llegit han posat l’accent en la necessitat de dotar de més recursos per protegir les dones i a la necessitat de ser curosos i assegurar-se que els que hi ha vigents, funcionen com cal.
“Sembla mentida que 20 anys després de la llei de violència masclista encara no hàgim articulat una resposta eficaç”, ha lamentat Maria José Busquets, portaveu del Moviment Feminista de Mallorca.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat