La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
És la sanció per haver cedit informació de 87 milions d'usuaris a la ja desapareguda empresa "Cambridge Analytica"
Els Estats Units imposen una multa rècord a Facebook: 5.000 milions de dòlars per violar la privacitat dels usuaris. És la sanció per haver cedit informació de 87 milions d’usuaris a la ja desapareguda empresa “Cambridge Analytica” el 2016.
Ha estat la Comissió Federal del Comerç dels Estats Units l’encarregada d’imposar aquesta sanció a la xarxa social creada per Mark Zuckerberg, per haver violat la privacitat dels seus usuaris amb la gestió de les seves dades personals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres