És la sanció per haver cedit informació de 87 milions d'usuaris a la ja desapareguda empresa "Cambridge Analytica"
Els Estats Units imposen una multa rècord a Facebook: 5.000 milions de dòlars per violar la privacitat dels usuaris. És la sanció per haver cedit informació de 87 milions d’usuaris a la ja desapareguda empresa “Cambridge Analytica” el 2016.
Ha estat la Comissió Federal del Comerç dels Estats Units l’encarregada d’imposar aquesta sanció a la xarxa social creada per Mark Zuckerberg, per haver violat la privacitat dels seus usuaris amb la gestió de les seves dades personals.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys