Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Els vesins del carrer Pere Francès d'Eivissa han avisat de la infracció a la Policia Local que ja ha tramitat la sanció: "La recepta no ha arribat per mar, sinó volant"
411
La Policia Local d’Eivissa ha multat el conductor d’un vehicle Jeep amb remolc i una moto d’aigua que havia aparcat al carril bici situat al carrer Pere Francès. Els vesins han estat els qui han avisat de la infracció, segons ha agraït el cos municipal, que ha recordat amb ironia que “els carrils bici són per a bicicletes, no per a motos d’aigua”.
En la publicació des d’on han informat del fet, ocorregut aquest dijous, la Policia Local de Vila ha destacat la rapidesa en la seva actuació i ha afirmat que la sanció ja està tramitada. “La recepta no ha arribat per mar, sinó volant”, ha ironitzat. La sanció amb què s’enfronta el conductor pot superar els 90 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen