Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Raixa ha estat l'escenari de la benvinguda al nou any
Amb música, dansa i naturalesa. Amb aquesta combinació prop de 2.000 persones, que han anat a Raixa, han pogut donar la benvinguda a l’any nou. Amb un recorregut per conèixer tots els racons de la finca pública de Bunyola i gaudint, al mateix temps, de diferents tipus d’actuacions.
En aquesta ruta musicada hi han participat membres de l’Orquestra Camerata Balear, amb una instrumentació diferent en cada punt del recorregut i les veus de l’Orfeó Balear, que han representat algunes de les obres més tradicionals, populars i representatives del repertori nadalenc, entre d’altres.
En total, més de 90 intèrprets han acompanyat musicalment, durant més de dues hores, els assistents pels diferents espais de Raixa i han creat una atmosfera especial i única.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat