Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Raixa ha estat l'escenari de la benvinguda al nou any
Amb música, dansa i naturalesa. Amb aquesta combinació prop de 2.000 persones, que han anat a Raixa, han pogut donar la benvinguda a l’any nou. Amb un recorregut per conèixer tots els racons de la finca pública de Bunyola i gaudint, al mateix temps, de diferents tipus d’actuacions.
En aquesta ruta musicada hi han participat membres de l’Orquestra Camerata Balear, amb una instrumentació diferent en cada punt del recorregut i les veus de l’Orfeó Balear, que han representat algunes de les obres més tradicionals, populars i representatives del repertori nadalenc, entre d’altres.
En total, més de 90 intèrprets han acompanyat musicalment, durant més de dues hores, els assistents pels diferents espais de Raixa i han creat una atmosfera especial i única.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles