Si els temps ho permet, la diada se celebrarà aquest dissabte a partir de les 12h
Mentre les bombes cauen sobre el poble ucraïnès, a milers de quilòmetres d’allà, a Andratx, artistes, associacions, empresaris i particulars s’ajunten per donar un cop de mà. Ho faran, si el temps ho permet, aquest dissabte, participant en la diada solidària que coordina el Consistori.
La llavor d’aquesta diada, que és la música en directe, començarà a sonar a partir de les 5 de l’horabaixa. Entre la quinzena de grups que s’hi han programat hi trobam noms com Victoria Lerma, Jaume Anglada, l’agrupació Aires d’Andratx, Pep Suasi o Bruno Sotos, que just avui estrena el seu nou videoclip.
Tots els doblers recaptats es donaran al Fons Mallorquí de Solidaritat, entitat que s’encarregarà de fer-los arribar a les zones més devastades per la invasió russa a Ucraïna. Si el temps impossibilita la celebració de la diada es preveu que s’ajorni fins al 9 d’abril.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres