Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Antoni Mairata és l'autor de l'obra que interpretarà l'Orquestra Simfònica de les Illes Balears sota la direcció de Bernat Quetglas
Antoni Mairata estructura en 7 moviments la revolució de les Germanies, la revolta popular que al segle XVI va causar l’enfrontament a Mallorca dels pagesos i menestrals contra la noblesa. L’autor ens proposa així un viatge intens basat en la música medieval però farcit de referències les grans bandes sonores que inspiren èpica i lluita. Bernat Quetglas torna a posar-se al capdavant de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears en aquest projecte impulsat per la Direcció general de Cultura del Govern.
L’espectacle “Germania 500” disposarà també de la narració de l’actor Rodo Gener, mentre que la cantant Marian Lush posarà veu als versos de Maribel Servera. L’obra s’estrenarà el dijous dia 27 de gener al Teatre Principal de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés