Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El violinista Linus Roth ofereix un concert de Vivaldi i Paganini als afiliats a l'ONCE d'Eivissa
Per a qui pateix dificultats visuals, escoltar música és, a més d’un bon regal per a les seves oïdes, la millor de les teràpies. És el que han pogut experimentar alguns invidents de la delegació d’ONCE d’Eivissa amb un concert del violinista alemany Linus Roth.
Aquest prestigiós violinista alemany és un enamorat d’Eivissa i de Vivaldi a qui li agrada oferir el seu art a persones de tota condició. Aquest dimecres ha interpretat algunes peces de Vivaldi i Paganini per a un públic especial: usuaris de l’ONCE que tenen un grau més alt o baix de ceguera que no els ha impedit gaudir de la música.
A més del plaer d’escoltar, també reben els beneficis de la musicoteràpia. La psicopedagoga, Emma Torres, destaca que la música ajuda la capacitat de concentració, la memòria i l’atenció, a més de la psicomotricitat. A més, suposa una millora en l’estat d’ànim en generar endorfines i reduir el cortisol, és a dir, rebaixar l’ansietat i l’estrès.
Aquesta actuació forma part d’un programa que du la música a residències de gent gran, centres escolars amb alumnes amb necessitats especials o entitats socials de l’illa.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros