Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Es tracta d'una composició de gelat i galeta en honor de la figuera dels 100 estalons de Formentera
Postres elaborades amb figa n’hi ha moltes. Clara Campoamor ha anat una passa més enllà i ha volgut que la seva proposta tingues gust de figuera i que a través del paladar els comensals es traslladessin a l’ombra d’aquest arbre tan característic de Formentera.
Una composició de gelat i galeta que ha batejat amb el nom de ‘Na Blanca’ en honor de la figuera dels 100 estalons.
‘Na Blanca’ no és la seva única creació pastissera amb gust a Formentera. Ha experimentat amb altres sabors com el fonoll marí o la sal de les salines de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet