Logo IB3N
X

Nadal aconsegueix el segon triomf a Acapulco i firma el millor inici de temporada de la seva carrera

El manacorí du 12 victòries d'ençà que ha començat aquest 2022

24/02/2022

Nadal aconsegueix el segon triomf a Acapulco i firma el millor inici de temporada de la seva carrera

221

Stefan Kozlov ha estat la dotzena víctima de l’any de Rafel Nadal. El nord-americà no ha pogut fer res contra l’estat de gràcia del tennista manacorí. 6-0 i 6-3 s’ha imposat Nadal en una hora i 16 minuts de partit. Després d’una primera mànega molt fàcil per al mallorquí, en què no ha fet cap concessió, Kozlov ha intentat canviar el guió a la segona. Malgrat que Nadal tenia un avantatge de 4-1 a la segona part, el nord-americà ha romput el servei del manacorí per intentar mantenir-se al partit. El manacorí, que no volia ensurts, ha tancat el partit amb el 6-3 definitiu.

En acabar el duel, Nadal ha declarat: “És important guanyar al més aviat possible, però el més important és guanyar”. El pròxim rival del manacorí serà un altre nord-americà: Tommy Paul.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella