Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El manacorí reconeix que avança en la seva recuperació però que no vol fer passes en fals
Queda un camí llarg per recórrer fins a tornar a gaudir del seu tennis al circuit. Rafel Nadal ho reconeix i avisa que encara està en procés de recuperació. La lesió i l’operació no estan superades i les previsions són lentes, però bones. D’aquí que confirmar el seu retorn el mes de gener a Austràlia, reconeix, va ser una imprudència per part de Craig Tiley, director del torneig.
Després de nou llargs mesos sense competir, ningú espera tant com ell les bones notícies. I serà ell mateix qui les comuniqui. Per això, Nadal s’estima més no posar data de tornada. Per això i perquè no es vol afegir més pressió.
Tornar ho farà quan pugui, sense precipitar-se. Una passa en fals a aquestes alçades podria ser letal i el manacorí ho sap i no vol arriscar-se. 2024 espera, amb incertesa, per donar el seu adeu al gran campió.
https://twitter.com/EsportsIB3/status/1715304047547150486
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat