El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El manacorí reconeix que avança en la seva recuperació però que no vol fer passes en fals
142
Queda un camí llarg per recórrer fins a tornar a gaudir del seu tennis al circuit. Rafel Nadal ho reconeix i avisa que encara està en procés de recuperació. La lesió i l’operació no estan superades i les previsions són lentes, però bones. D’aquí que confirmar el seu retorn el mes de gener a Austràlia, reconeix, va ser una imprudència per part de Craig Tiley, director del torneig.
Després de nou llargs mesos sense competir, ningú espera tant com ell les bones notícies. I serà ell mateix qui les comuniqui. Per això, Nadal s’estima més no posar data de tornada. Per això i perquè no es vol afegir més pressió.
Tornar ho farà quan pugui, sense precipitar-se. Una passa en fals a aquestes alçades podria ser letal i el manacorí ho sap i no vol arriscar-se. 2024 espera, amb incertesa, per donar el seu adeu al gran campió.
https://twitter.com/EsportsIB3/status/1715304047547150486
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle