Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'escultor mallorquí exposa aquests dies a Can Gelabert
Nano Valdes dilueix continents i continguts, inicis i finals. La seva obra esdevé una reflexió que acosta al visitant a concepte de l’infinit. Ho fa amb la circularitat com a concepte filosòfic, però alhora també físic.
Fa prop d’un any que Nano Valdes ha tornat a Mallorca, on va néixer l’any 1969. Valdes construeix sempre des de la perspectiva de l’escultor, gestionant les formes i els volums que envaeixen l’espai que habitam i modelam amb la nostra presència, així com ho ha fet l’aigua amb les figures de guix que exposa a Can Gelabert, a Binissalem.
La mostra es pot visitar fins a aquest pròxim divendres.
Molt fantaciós !!!
Bonic
Molta llum i fantasia…
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora