Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'escultor mallorquí exposa aquests dies a Can Gelabert
Nano Valdes dilueix continents i continguts, inicis i finals. La seva obra esdevé una reflexió que acosta al visitant a concepte de l’infinit. Ho fa amb la circularitat com a concepte filosòfic, però alhora també físic.
Fa prop d’un any que Nano Valdes ha tornat a Mallorca, on va néixer l’any 1969. Valdes construeix sempre des de la perspectiva de l’escultor, gestionant les formes i els volums que envaeixen l’espai que habitam i modelam amb la nostra presència, així com ho ha fet l’aigua amb les figures de guix que exposa a Can Gelabert, a Binissalem.
La mostra es pot visitar fins a aquest pròxim divendres.
Molt fantaciós !!!
Bonic
Molta llum i fantasia…
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar