X

Natalia Martínez s’adjudica el VIII Futur Adlib

La creadora de Valladolid convenç el jurat amb la col·lecció 'Balearic'

06/06/2025

Natalia Martínez s’adjudica el VIII Futur Adlib

19

A la vigília de la gran desfilada de la passarel·la Adlib, que es retransmetrà per IB3 Televisió, aquest divendres el protagonisme ha estat dels nous talents, amb el concurs de joves creadors Futur Adlib, que ha tengut lloc al pati de l’església de Sant Miquel.

La creadora de Valladolid, Natalia Martínez, s’ha alçat amb el triomf amb la col·lecció anomenada Balearic. Ha estat la guanyadora entre els sis finalistes d’enguany.

A més dels creadors que han competit pel Futur Adlib, també s’han presentat les noves propostes de la guanyadora de l’anterior edició, Margarida Aurembiaix Roig; les creacions del grup de dissenyadors Isla Bonita Moda, procedents de l’illa canària de la Palma; i una col·lecció dels alumnes de Modelisme d’Indumentària de l’Escola d’Arts d’Eivissa.

Els cinc finalistes del Futur Adlib s’enduran 950 euros; i la guanyadora, un xec de 2.750 euros, a més de poder posar el seu nom a la gran cita de la moda d’Eivissa.

06/06/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT