Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Les empreses d'espectacles, els càterings o les acadèmies d'idiomes canvien la línia de negoci per mantenir l'activitat
Amb el pas dels dies, més comerços poden reobrir, però a alguns no els surt a compte per manca de clientela. En són un exemple les empreses d’espectacles o els càterings. Per això, aposten per reinventar-se per tal de superar abans la crisi econòmica.
Al sector d’espectacles, el Grup Trui no sap quan tornaran a fer un gran concert, però no per això volen quedar aturats. Ja han posat sobre la taula moltes propostes perquè les festes d’estiu es puguin celebrar.
Per exemple, escenaris mòbils o més petits per a les verbenes de poble, autocinema o automonòlegs que es podrien seguir tancats des de dins del cotxe. També plantegen més espectacles per estar asseguts, com ara teatre o monòlegs.
Però no és l’únic sector que es reinventa. Els caterings trigaran molt a fer grans esdeveniments, però no per això han de deixar de fer el que millor saben: cuinar. Mercè Rigo, de Fraula Càtering, explica que han proposat repartir menjar congelat a domicili per tal que cadascú es pugui gestionar els plats durant la setmana. És una manera diferent de practicar el batch cooking, sense renunciar al menjar casolà.
Tot i que pareix una feina molt semblant, els obliga a canviar la forma de pensar, la manera de fer feina. El mateix que ocorre a l‘acadèmia d’anglès The Academy Palma, que ara realitza les classes en línia.
L’adaptació ha estat ràpida gràcies a la feina dels professors i la predisposició dels estudiants. Per això, encara que dilluns ja podrien reprendre les classes presencials, continuaran treballant per Internet i fins al juny romandran tancats.
Els experts pronostiquen que el petit comerç perdrà ocupació i que es tancaran negocis amb la crisi de la Covid-19
Els petits negocis es preparen per a una reobertura amb molta incertesa
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat