L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Tocaran a la revetlla de Sant Sebastià de l'any que ve en un concert valorat en 3.000 €
The ripples, Maria Antònia, Lídia Romàn, Ultraviolet, Negre i Guille Wheel and the waves es disputaren ahir capvespre la final del concurs Pop Rock de Palma. Un darrere l’altre, pujaren a l’escenari de Ses Voltes per tocar davant centenars de persones i un jurat que, segons varen afirmar, tengueren complicat prendre una decisió.
La qualitat musical era important, però també es va valorar la professionalitat dels grups i la projecció de futur.
El primer lloc va ser per a Negre. Actuarà a la revetlla de Sant Sebastià en un concert valorat en 3.000 euros i també tocarà a la Fira B. Guille Wheel and the waves i Ultraviolet varen quedar en segon i tercer lloc. També sonaran a les festes de Palma. En el seu cas, l’actuació estarà valorada en 2.000 i 3.000 euros respectivament.
Entre tots els semifinalistes es varen fer 10 reconeixements especials atorgats per les entitats i empreses col·laboradores.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues