Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Creu que l'increment de contagis no és exclusiu de les Illes Balears i que la tendència es repeteix a la resta de l'Estat espanyol
156
El portaveu del Govern, Iago Negueruela, nega que la imatge que han projectat a l’exterior els macrobrots d’estudiants, afecti les reserves turístiques. Segons el també conseller de Turisme, “les Illes Balears és l’única destinació de la Mediterrània oberta al mercat britànic”. (Malta també ho està després de la darrera revisió del semàfor del Regne Unit).
Per a Negueruela, el nombre d’operacions que s’han registrat aquest cap de setmana a l’aeroport de Son Sant Joan, que han superat les 240, desmostren que les Balears són vistes com una destinació segura.
Negueruela també ha dit que es manté el comportament en les reserves des del principal mercat per a les Illes, l’alemany. Així mateix, el portaveu de l’executiu ha apel·lat a fer front al turisme d’excessos que no interessa que vengui i diu que l’increment de contagis de covid segueix una tendència que es repeteix a la resta de territoris de l’Estat espanyol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis