Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

Kaydeen Joel Sandoval ha nascut dia 2 de gener a les 15.38 h al Mateu Orfila amb un pes de 3.680 grams
El primer infant nascut a Menorca el 2025 s’ha fet esperar. El naixement s’ha produït aquest dia 2 a les 15.38 h a l’Hospital Mateu Orfila i el nadó ha pesat 3.680 grams.
El nen es diu Kaydeen Joel Sandoval i és el segon fill de Diana i Guillermo, una parella resident a Maó.
El darrer menorquí que va néixer el 2024 va ser Nico Partida Barber, dia 31 a les 22.49 h. Va pesar 3.420 grams i és el primer fill de Júlia Barber i Óscar Partida, una parella d’Alaior.
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany