Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Asociación Huella Dorada vol ajudar a que els infants tenguin una diagnosi precoç
Posar fi als estigmes i discriminacions que pateixen algunes persones epilèptiques. Aquest és l’objectiu amb el qual s’acaba de crear una associació d’àmbit estatal, que té el nom d’Asociación Huellas Moradas.
Leticia Borrás és la cara visible d’aquesta associació aquí a les Balears. Neix amb vocació de donar veu a uns efectes que pateixen els que són epilèptics, i que van més enllà del que tothom coneix, que són les crisis.
Asseguren que també pateixen greus problemes emocionals, i alguns d’ells acaben en suïcidis. Per aquest Nadal, publicaran un llibre de relats amb alguns epilèptics contant les seves experiències i sensacions.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats