Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els millors triatletes del món exhibeixen el seu nivell en la prova reina de la setmana
100.000 euros per 100 kilòmetres. Un atractiu més que suficient per reunir a Eivissa els millors triatletes del planeta Els últims tres campions olímpics masculins, i 8 de les 10 primers dones del rànquing mundial, han pres part d’aquesta batalla d’estrelles disputada per primer cop a Europa. Havien de completar una distància més llarga que l’olímpica. 2 kilòmetres, de natació, 80 en bici i 20 de cursa. Tot semblava preparat per viure una batalla entre Jan Frodeno, doble or olímpic, Alistair Brownlee, or a Río, i el màxim favorit, el número 1 del món, el vigent campió olímpic Kristian Blummenfelt. Però ves per on, s’ha colat un convidat a la festa, Max Neumann, sorprenent guanyador al port de Vila en 3 hores i 13 minuts.
A la cursa femenina també hi ha hagut sorpresa. La número 1 del món, l’australiana Ashleig Gentle, que mai havia perdut una prova del circuit PTO, només ha pogut ser segona darrere de la inesperada guanyadora, l’alemanya Anne Haug.
Els Mundials de triatló de llarga distància i d’aquabike tancaran diumenge 10 dies del millor triatló a Eivissa.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals