Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
El gimnasta mallorquí espera arribar en les millors condicions als Jocs de Tòquio de 2021
Per veure els Jocs Olímpic Tòquio encara haurem d’esperar fins al 2021. Una gran cita que no es perdrà Nicolau Mir.
El mallorquí va ser un dels artífexs de la classificació d’Espanya en gimnàstica artística per als Jocs Olímpic que s’havien de celebrar enguany.
L’espasa de Dàmocles d’unes molèsties que podien acabar amb lesió greu a l’espatlla esquerra han condicionat la darrera època del gimnasta balear.
Ara la situació s’ha aclarit enmig d’aquest escenari d’esport suspès. Quan es varen ajornar definitivament els Jocs, el gimnasta mallorquí va decidir operar-se.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació