Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La Fundació Coll Bardolet acull una restrospectiva de l'artista polonès
Nils Burwitz dedica más d’una obra als refugiats que, com ell, han hagut de deixar ca seva per la guerra o la fam. Va néixer a Polònia l’any 1940 però la Segona Guerra Mundial el va dur, juntament amb la seva família, fins a Sud-àfrica. Allà va despertar el seu interès per l’art. Interès i aptituds que va plasmar en aquest llibre de viatges quan només tenia 16 anys i va recórrer part d’Alemanya i el Regne Unit amb la seva bicicleta. D’esperit inquiet i reivindicatiu, Burwitz va establir la seva residència a Mallorca l’any 1976. De llavors ençà, l’artista ha protagonitzat una immersió en la cultura mallorquina que ha esdevingut indissociable de la seva obra.
Als seus 81 anys, Burwitz continua en fent feina. És una part activa del llegat cultural de l’illa i ha pintat molts dels seus amics com Camilo José Cela, el pollencí Miquel Bota, Baltassar Porcel o Robert Graves. Ara, un recull de la seva extensa obra s’exposa a la Fundació Coll Bardolet en un homenatge recíproc de l’artista cap a la seva terra d’acollida. Una ocasió única per recórrer l’obra i el món interior d’aquest artista polifacètic i compromès, sobretot, amb l’art i la vida.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat