Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Botellades també a la urbanització de Sa Teulera, a Palma
Nous aldarulls a Magaluf amb càrregues policials per desallotjar els turistes que no volien sortir de la platja i que envaien els carrer. A la una de la matinada havien de tancar els bars i a partir d’aquesta hora estan prohibides les reunions socials.
No només no se’n van sinó que col·lapsen al carrer, i fins i tot pugen a damunt d’un taxi en marxa. S’han produït danys a vehicles i mobiliari urbà.
La Policia Local i la Guàrdia Civil han hagut de desallotjar els turistes, que passada la una de la matinada encara tenen ganes de festa, i que la traslladaven als carrers i la platja. Els veïnats n’estan farts.
La solució per a alguns és que l’oci nocturn s’allargui.
Quan tanquen els bars, turistes damunt els vehicles, fan destrosses i impedeixen els pas del trànsit. Són sobretot turistes britànics que estan sota la influència d’alcohol i altres substàncies. Just davant l’oficina d’atenció al ciutadà de la Guàrdia Civil hi queden restes: càpsules d’òxid nitrós, el gas del riure.
I també anit botellada a Palma, a la urbanització de sa Teulera. Els joves han estat sorpresos per efectius de la policia. Alguns han fugit corrents i d’altres han estat sancionats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball