Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
De cada vegada, més propietaris d'habitatges destinats a lloguer vacacional opten per filtrar el tipus de turistes que allotgen per tal d'evitar incidents i problemes de convivència amb els veïnats
De casa d’estiueig familiar a casa de lloguer vacacional. Fa sis anys la família de Xisco Latorre va decidir explotar aquesta propietat ubicada a la zona de Son Verí, al municipi de Llucmajor. En aquest temps han vist com l’interès per aquest tipus d’allotjament ha anat creixent. El boom va ser el 2021, l’any després de l’esclat de la pandèmia. “Vàrem estar plens gairebé des del mes de març fins al desembre”, apunta Latorre. Per a enguany, aquest propietari preveu una temporada alta molt similar a la de l’any passat. Si bé els mesos de març, abril i maig han estat “un poc més fluixos”.
La casa té piscina, terrassa, jardí, 9 habitacions i llicència turística per a 12 places, característiques que fan que els seus principals clients siguin famílies i grups grossos. Però no qualssevol. Després d’haver tengut algunes males experiències, com una vegada que allotjaren un grup d’holandesos d’entre 18 i 20 anys i es trobaren la casa destrossada, decidiren filtrar el tipus de client que deixaven entrar a ca seva. I la clau l’han trobada en l’edat: no estan permesos grups de joves menors de 30 anys.
“Pot semblar una mesura discriminatòria, perquè està clar que hi ha joves de manco de 30 anys que són capaços d’estar a un lloc sense destrossar-lo, però és una arma que filtra bastant de cara als clients que venen. Hem aconseguit que vengui un tipus de client que és el que nosaltres volem“, ha defensat Latorre.
De llavors ençà, diu, ja no tenen sorpreses desagradables.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic