Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La batlessa de Ciutadella diu que la decisió unànime de suspendre la festa "és ara mateix el més assenyat"
La batlessa de Ciutadella, Joana Gomila, a la reunió per videoconfèrencia amb la Junta de Caixers
73Enguany no hi haurà festes de Sant Joan. L’Ajuntament de Ciutadella i la junta de caixers han acordat aquest divendres, de forma unànime, suspendre enguany la festa. La decisió s’ha pres per la necessitat de prioritzar la salut de la població i davant la incertesa actual, per mor de la manca d’un calendari de desconfinament que ho faci possible.
En declaracions a IB3, la batlessa Joana Gomila ha justificat la decisió, “difícil”, però ha defensat que “ara mateix és el mes assenyat”. De fet, Gomila ha defensat que “els moments excepcionals demanen mesures excepcionals” i s’ha mostrat confiada de poder tornar a viure l’any que ve “un Sant Joan de dalt de tot”.
La pesta de 1654 ja va impedir les festes de Sant Joan tres anys seguits
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació