Controlat l’incendi forestal a la Tramuntana, al terme de Puigpunyent, després de cremar 2,5 hectàrees
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
Allà hi havia la polèmica piscina que no complia la Llei de costes i que es va tapar al 2022
L’Ajuntament de Santa margalida té previst que la nova plaça del passeig de Can Picafort sigui una realitat durant el mes d’abril. La plaça tendrà unes graderies per poder gaudir de les vistes de la mar i, també, un espai diàfan, allà on el consistori podrà muntar un escenari per realitzar-hi activitats culturals.
El que no hi haurà serà un petit bar, malgrat el permís de Costes per a bastir-lo. Així ho ha confirmat el batle de la localitat, Joan Monjo, a IB3 Notícies.
El 2021, la Demarcació de costes va atorgar la concessió d’aquests terrenys a l’Ajuntament per enderrocar una piscina i un petit bar que no complien amb la Llei de costes. El 2022, es va començar a tapar aquesta piscina coneguda com a piscina del MaryPaz.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern