Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Allà hi havia la polèmica piscina que no complia la Llei de costes i que es va tapar al 2022
L’Ajuntament de Santa margalida té previst que la nova plaça del passeig de Can Picafort sigui una realitat durant el mes d’abril. La plaça tendrà unes graderies per poder gaudir de les vistes de la mar i, també, un espai diàfan, allà on el consistori podrà muntar un escenari per realitzar-hi activitats culturals.
El que no hi haurà serà un petit bar, malgrat el permís de Costes per a bastir-lo. Així ho ha confirmat el batle de la localitat, Joan Monjo, a IB3 Notícies.
El 2021, la Demarcació de costes va atorgar la concessió d’aquests terrenys a l’Ajuntament per enderrocar una piscina i un petit bar que no complien amb la Llei de costes. El 2022, es va començar a tapar aquesta piscina coneguda com a piscina del MaryPaz.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació