Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

En el tercer aniversari de la tragèdia, Mateu Puigròs exigeix a Govern i Consell que tramitin el projecte d'urgència
El 9 d'octubre del 2018 una torrentada va provocar inundacions, amb 13 morts i molts danys materials.
52Aquest dissabte farà 3 anys de la tragèdia a Sant Llorenç des Cardassar, a Mallorca. El 9 d’octubre del 2018 una torrentada va provocar inundacions, amb 13 morts i molts danys materials.
En una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, el batle del municipi, Mateu Puigròs, ha demanat al departament de recursos hídrics del Govern i al Consell de Mallorca que solucionin les discrepàncies tècniques que fan que el projecte de la variant continuï aturat. Aquest és un dels punts negres, més crítics, que falten per arreglar, juntament amb les obres als ponts, que també romanen pendents.
Puigròs ha explicat que “el 2019, l’Ajuntament ja va presentar els projectes bàsics d’aquestes dues actuacions per a agilitar els tràmits”. “Pareix mentida que tres anys després no hagin començat les obres, ha lamentat el batle. Reclamam que es tramitin d’urgència per evitar una nova desgràcia”, ha demanat.
L’abans (1956) i l’ara (2015) de Sant Llorenç i l’explicació de la pitjor torrentada en 400 anys
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval