Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Substitueix Miquel Company, nou conseller del Govern, i Bep Pastrana dirigirà la conselleria d'Economia i Territori de Menorca
179
Noemí Gomila assumirà la gestió de la Conselleria de Serveis Generals del Consell de Menorca després de la incorporació de Miquel Company al Govern de la presidenta Francina Armengol, ha indicat la institució insular aquest dilluns.
Gomila era fins ara regidora a l’Ajuntament des Castell i des de 2016 dirigia l’oficina de l’Institut Balear de l’Habitatge. De 2008 a 2016 va ser consellera d’Assumptes Socials de Menorca.
Company exerceix des d’aquest dilluns el càrrec de conseller de Fons Europeus del Govern.
D’altra banda, el conseller que estava fins ara a càrrec de Serveis Generals, Bep Pastrana, estarà al capdavant d’Economia i Territori, els departaments que capitanejava Company.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros