Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El davanter de la UD Eivissa té contracte amb l'equip fins al 2024
94
El davanter de la UD Eivissa, Nolito ha parlat al programa Esports 3 de la recta final d’una temporada complicada. “El futbol és així. Queden 7 partits i veurem del que som capaços. La situació és difícil. La derrota amb l’Sporting va ser un cop dur però ens toca seguir que això no ha acabat”, explica el davanter ara que l’equip es troba a 12 punts de la permanència.
“No em cauran els anells si he de jugar a Primera Federació. Sé d’on venc i he jugat a totes les categories. No tenc cap problema per jugar a aquesta divisió. A mi m’agrada jugar a futbol i ho faré fins que el cos em deixi”, ha confirmat Nolito que té contracte amb la UD fins al juny del 2024.
Nolito ha jugat a equips com Sevilla, Celta o Manchester City: “A vegades es guanya i altres es perd i això passa a totes les categories. I jo som professional i estic content a Eivissa. Crec que la propietat voldrà seguir amb el projecte i no tendré cap problema per seguir”.
El pròxim partit de la UD Eivissa és diumenge a les 18:30h a Tenerife.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu