Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
A més, és una pràctica que beneficia tant en l'aspecte físic com psicològic
A conseqüència de les nombroses punxades que estan sofrint les dones a festes i discoteques, torna la por a sortir al carrer o a fer segons quina activitat amb tota normalitat. Per evitar aquesta por, o almanco, per donar eines per combatir-la, existeix una art marcial: la defensa personal, que és un conjunt d’habilitats per impedir o repel· lir una agressió. L’objectiu de la defensa personal és evitar la violència.
José Antonio Nieto “Primo”, es el mestre d’aquesta disciplina que “dona eines per aturar un atac i fugir a per ajuda”. La defensa personal, per desgràcia, ha guanyat adeptes, a conseqüència de les nombroses víctimes de violència. Alguns dels alumnes han destacat que des de que practiquen aquesta modalitat “tenen més seguretat amb sí mateixos i van sense por pel carrer”. A més, és una pràctica que beneficia tant en l’aspecte físic com psicològic.
És una modalitat que inclou tots els gèneres i totes les edats, apte per tothom.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor