Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
La Confraria de Pescadors de Maó demana que es facin més cursos de formació a l'illa per facilitar la incorporació de pescadors joves
Pocs joves de Menorca decideixen avui convertir-se en pescadors professionals. Ciutadella només hi ha 3 pescadors menors de 30 anys i a Maó, 4. Al port de Fornells, el pescador més jove té 33 anys. Les llargues jornades laborals, sempre dependents de les condicions meteorològiques, o la important inversió que s’ha de fer en un primer moment, si no s’hereta una barca familiar, són factors que poden ocasionar la falta de relleu.
La Confraria de Pescadors de Maó demana que es facin més cursos de formació a l’illa per facilitar la incorporació de pescadors joves.
Els cursos que es fan avui dia es duen a terme normalment en línia o a Mallorca, el que dificulta l’accés dels joves interessats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar