Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Demanen ajuda tècnica i econòmica per fer-ne
Només set municipis de les Balears tenen plans d’emergència. El darrer que s’ha incorporat a la llista és el de Ciutadella, però encara falta que es publiqui al Butlletí Oficial de la comunitat. També en tenen Palma, Llucmajor, Alcúdia, Sant Llorenç des Cardassar, Sant Josep de sa Talaia i Formentera. I alguns ajuntaments es troben en la fase final de tramitació, com és el cas de Campos.
La Federació d’Entitats Locals de les Balears (FELIB) demana més recursos econòmics i de personal per poder tirar endavant aquests plans per actuar, per exemple, en casos d’inundacions greus.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors