Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Només s'han detectat dos positius d'un total de 1.267 persones del municipi que per ara s'han fet la prova ràpida
Un total de 759 persones s’han fet el test d’antígens el segon dia de cribratge a Alaior. D’ells, només un ha estat positiu. Aquest dissabte fins a la 13h del migdia és la tercera i darrera oportunitat perquè els alaiorencs majors de 16 anys es facin la prova ràpida al recinte municipal de s’Escorxador sense cita prèvia.
Entre dijous i divendres s’hi han sotmès 1.267 persones, de les quals només dues han estat positives. Des de l’ajuntament creuen que els dos brots socials de la setmana passada, que va elevar la taxa d’incidència al municipi, estan totalment controlats.
A Menorca, aquest divendres es van donar 63 altes, per tant, els casos actius s’han reduït a 136.
Salut comença els tres dies de cribratge a Alaior
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles