Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

No fa ni una setmana de la topada del ferri FRS contra un dels illots des Malvins
Continúa el degoteig d’accidents marítims a les Pitiüses. Quan encara no fa ni una setmana de la topada del ferri FRS al canal d’Eivissa, aquesta nit una embarcació particular ha xocat contra l‘Illa dels Farallons, a Sant Josep de Sa Talaia, i ha provocat tres ferits greus que han estat derivats a l’Hospital de Can Misses.
Els fets han tengut lloc a les deu del vespre . Els tres dels quatre ocupants de l’embarcació ferits, dos homes i una dona, tenen entre 43 i 56 anys. Ahir matí, Salvament Marítim va haver de rescatar vuit persones d’un veler varat a Formentera, molt aprop del dic d’abrigall de la Savina. Tots ells foren traslladat en helicòpter fins a l’Aeroport d’Eivissa. L’embarcació continua embarrancada i la propietat haurà de presentar un pla per retirar-la.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat
És un documental de producció pròpia que s'estrena a IB3 Televisió aquest diumenge a les 22.20 h