L'obectiu és desembossar l'entrada a Palma, així com per evitar accidents en aquest tram, que arriba fins a la sortida de l'Aeroport
Obert al trànsit el tercer carril a l’autopista de Llucmajor, entre la sortida de Son Oms i la de l’Aeroport, en sentit Palma. Les obres han durat dos mesos i mig i han costat prop d’1 milió d’euros. L’objectiu de crear aquest vial d’uns dos quilòmetres de llargària era reduir els embossos i els accidents en aquest tram. L’actuació forma part del Pla de Millora d’Accessos de Palma.
La sortida de Son Oms en direcció a Palma era un dels punts conflictius, ja que cada matí s’hi produïen retencions en concentrar-s’hi un gran nombre de vehicles procedents de s’Arenal, s’Aranjassa o es Pil·larí per anar en direcció cap a Ciutat. Les retencions es produïen per la manca de capacitat del carril per absorbir tots els vehicles en hores punta.
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus
L'incendi s'ha originat a un quadre elèctric i no hi ha vehicles implicats