La vint-i-vuitena edició de l’Escola de Salut Pública de Menorca se celebrarà del 18 al 27 de setembre, a l’illa del Llatzaret del Port de Maó. La programació dels cursos i trobades s’ampliarà fins als 8 dies per tal de facilitar als professionals sanitaris assistir a més d’un dels esdeveniments. Però, la principal novetat és un curs internacional d’epidemiologia avançada, que serà impartit conjuntament per tres eminències en aquest camp. Les inscripcions ja estan obertes.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.