La badia de Talamamnca, al municipi d’Eivissa, va ser l’escenari ahir d’un operatiu conjunt per controlar les embarcacions fondejades tant per sancionar aquelles que ho havien fet sobre posidònia com les que es dediquen de manera irregular a l’activitat de xàrter nàutic. De les 14 embarcacions supervisades, nou varen ser objecte d’actes d’infracció, dues d’elles per llençar l’àncora sobre la pradera protegida. El desplegament tenia la missió de reduir les infraccions per fondejos incorrectes i va comptar amb la intervenció d’efectius de la Guàrdia Civil, agents de medi ambient del Ministeri de Transició Ecològica, de la conselleria d’Agricultra i Medi Natural, Policia Local de Vila i membres del servei de vigilància de la posidònia.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa