Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
A partir d'ara se suma un de nou a la zona del Polígon de Son Oms de Palma gràcies a l'acord entre l'Ajuntament i la Federació Balear de motociclisme.
Deixam el parquet per parlar de motor i d’una de les reivindicacions històriques del món de les dues rodes a Balears: la creació d’espais per a la pràctica d’aquest esport. A partir d’ara se suma un de nou a la zona del Polígon de Son Oms de Palma gràcies a l’acord entre l’Ajuntament i la Federació Balear de motociclisme. Cort cedeix durant 4 anys aquesta superfície de 30.000 metres quadrats, on es projecten zones d’entrenament de diferents especialitats.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo